1992 m. Lietuvos muzikos ir teatro akadenijoje baigė prof. V. Daunoro ir doc. N. Mameniškienės solinio dainavimo klasę, tais pačiais metais tapo Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro soliste. 1994 m. tapo tarptautinio jaunųjų dainininkų konkurso Rygoje diplomante. 1996 m. laimėjo specialųjį prizą ir koncertinį turne po Japoniją Voci Verdiane konkurse Busete (Italija). 2004 m. I. Linaburgytė apdovanota Vytauto Didžiojo ordino Riterio kryžiumi.
LNOBT Inesa Linaburgytė yra parengusi per trisdešimt vaidmenų. Jau būdama ryški mecosoprano vaidmenų atlikėja, 2005 m. dainininkė stažavosi Maskvos didžiajame teatre pas Makvalą Kasrašvili, stažuotės metu vokalo autoritetų paskatinta pradėjo dainuoti dramatinio soprano vaidmenis, ten parengė Lizą, Turandot, Zentą. Kaip sopranas LNOBT dainininkė debiutavo Turandot vaidmeniu G. Puccini operoje „Turandot“.
Parengė vaidmenų Latvijos nacionalinėje operoje, tarp jų – Toska D. Bertmano režisuotoje G. Puccini operoje „Toska“, Santuca P. Mascagni operoje „Kaimo garbė" ir kt. Iš Rygos Santucos vaidmuo ir dirigentas A. Bozich pakvietė solistę į Graco operos teatrą Austrijoje, kur ji tris metus nuolat dainavo šį vaidmenį.
Dainininkė dažnai pasirodo ir koncertuose. Ji nuolat bendradarbiauja su Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru. Jos repertuare greta kamerinių kompozicijų yra ir stambios koncertinės formos kūrinių: E. Elgaro oratorija „Gerontijaus sapnas“, G. F. Handelio oratorija „Mesijas“, G. Verdi „Requiem” , L. van Beethoveno Missa Solemnis, Devintoji simfonija, G. Mahlerio Pirmoji, Antroji, Trečioji simfonijos, W. A. Mozart „Requiem“ ir kt.
I. Linaburgytė gastroliavo Austrijoje, Japonijoje, Turkijoje, Taivane, JAV, Didžiojoje Britanijoje, daugelyje Europos valstybių.
Sukurti vaidmenys:
Amneris (G. Verdi „Aida“),
Adaldžiza (V. Bellini „Norma“)
Fenena (G. Verdi „Nabukas“),
Eboli (G. Verdi „Don Karlas“),
Flora (G. Verdi „Traviata“),
Mirta (V. Klova „Pilėnai“)
Azučena (G. Verdi „Trubadūras“)
Niklauzas, Mūza, Džuljeta (J. Offenbach „Hofmano istorijos“),
Santuca (P. Mascagni „Kaimo garbė“),
Sesuo Andželika (G. Puccini „Sesuo Andželika“)
Marina (M. Musorgskis „Borisas Godunovas“)
Grafienė (P. Čaikovskij „Pikų dama“),
Amelija, Ulrika (G. Verdi „Kaukių balius“),
Karmen ir Mersedes (G. Bizet „Karmen“),
Grafienė (B. Kutavičius „Lokys“),
Madalena (G. Verdi „Rigoletas“),
Hana Glavari (F. Lehar „Linksmoji našlė“),
Preciozila (G. Verdi „Likimo galia“),
Turandot (G. Puccini „Turandot“),
Toska (G. Puccini „Toska“),
Erodiada (R. Strauss „Salomėja“),
Zyglinda (R. Wagner „Valkirija“),
Chosefa Miranda (P. Eotvos „Meilė ir kiti demonai“),
Aldona (A. Ponchielli „Lietuviai“),
Laumė Žydrūnė (J. Tamulionis „Bruknelė“)
Larina (P. Čaikovskij „Eugenijus Oneginas")
Kunigaikštis Orlovskis (J. Strauss „Šikšnosparnis")
Ortrūda (R. Wagner „Lohengrinas") ir kt.